A legjobban működő online Marketing eszközök vendéglátósoknak 2018-ban (infógrafika)
2018 hatalmas változást hozott az éttermek marketing trendjében.
A vendéglátósok 61% mondta azt, hogy a legnagyobb kihívás ,,A vendégek bevonzása és megtartása.”
Ezért központi kérdéssé vált, hogy hol és hogyan érhetik el az új és a már meglévő vendégeiket. Sok étteremtulajdonos saját maga próbálja ellátni ezt a kiemelkedően fontos feladatot. De a napi teendők mellett, ez nem hozza a várt eredményeket. A sikeres vendéglátósok legnagyobb része ezért, delegálja, kiszervezi ezt a feladatot.
Mi a legnagyobb különbség azok között, akik úgy döntöttek, hogy befektetnek a marketingbe? (közösségi média, Google hirdetés, webdesign megoldások, marketing szakértő alkalmazása)
Egyre könnyebben érik el a vendégeket. Egyre lojálisabbak a vendégeik.
Nézzük hát, milyen online marketing módszerekkel érik el a vendégeket a kimagaslóan teljesítő éttermek.

- Az éttermek 63% használ Facebook hirdetéseket. Annak ellenére, hogy 2018-ban csökkent a Facebook hirdetések elérése, továbbra is az egyik legnépszerűbb felület.
- 26 % alkalmaz Google hirdetéseket. Ráadásul az éttermek regisztrálása ingyenes a Google Business-ben, ezért is használják ki nagyon okosan a tulajdonosok ezt a lehetőséget. A Google is nagyobb valószínűséggel mutat meg egy éttermet a ,,közelben lévő helyekben” , ha regisztrálva van a Google Business oldalon. Ez egy gyors és egyszerű módja a marketingnek.
- 2017-ben még a vendéglátósok 74% mondta azt, hogy a Facebook a leggyakrabban használt közösségi média. Ezzel szemben 2018 ban ez a szám már csak 69%. 12-35 éves korosztály Facebook használata egy év alatt 15 % csökkent. A jövő már nem csak a Facebookról szól, hanem a vizuális közösségi médiáról.
- Az Instagram népszerűsége növekszik. 2018 már az éttermek 24% használta az Instagrammot mint online marketing eszközt, szemben 2017. év 18%-val. Az újonnan nyílt éttermek mintegy 78% használ üzleti Instagramot.
- A sikeres éttermek kevésbé használják a Twittert. Ez a legkevésbé népszerű közösségi média platform. 2018-ban 18% csökkent a vendéglátó egységek Twitter használata.
Ha tetszett a poszt oszd meg.
Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: google
Megosztás itt: linkedin