1. Google Cégem regisztráció. Ha valaki a Google Keresőben vagy a térképen rád keres, vagy hasonló üzletre akkor meg fogsz neki jelenni. Továbbá rakhatsz fel képeket és reagálhatsz a vendégek véleményére is.
2. Instagram üzleti oldal. A leggyorsabban növekvő közösségi média felület. Ha Facebook-on jelen vagy az már egy nagy előny, de nem elég. Szeretnél több emberhez eljutni és új vendégeket szerezni? Akkor irány a közösségi média.
3. Saját Youtube csatorna létrehozása. Egy poszt vagy egy kép a Facebook-on/Instagram-on kiváló. Sőt mindenki csinálja is. Mit szólnál ha videót is közzétennél az üzletedről.
4. Saját blog írása. Nem kell, hogy túl hosszú legyen minden bejegyzés. Ami a lényeg, hogy a vendégei számára hasznos tartalom készüljön. Lehet ez egy különleges recept (így készítjük mi) vagy egy szuper látnivaló az üzleted környékén.
5. Építs közösséget offline is (ők a visszatérő vendégek) ajándékkal, nyeremény játékkal, születésnapi üdvözlő lappal rengeteg lehetőség közül választhatsz.
6. Keress partnereket. Egy másik üzlettel való együttműködés új vendégekhez vezet. Például egy fodrászat/ kozmetikai stúdió. A lényeg, hogy ne legyen túl nagy távolságra tőled.
7. Ha már vannak törzsvendégeid akkor kérdezd meg őket a kívánságaikról.
8. Építs email listát. Kérd el a vendégeid email címét és csinálj egy email kampányt.
9. Csinálj reklámot a beszállítóidnak- ezzel őket és az üzletedet is reklámozod.
10.A weboldaladon mindenképp legyen egy rólam/rólunk oldal. Ide mindent írj be. Az aktuális személyzetet is. Lehetőleg fotóval. Mutatkozzatok be pár mondatban.
+1. Influencer- el való együttműködés. Hívj meg egy véleményformáló embert az üzletedbe. Bloggerek, Instagram és Facebook vélemény vezérek. Youtube vlogger.
Ezek az eszközök ingyenesen elérhetőek a számodra is. Ha te is szeretnél lojális törzsvendégeket és növelni szeretnéd a forgalmadat, foglalkozz a marketingel. Ne várj a vendégekre!